Arkiv

Fant 346 artikler med artikkeltype Intervju [fjern]

Tittel Dato

INTERVJU: Marius «gReazy» Ranheim - Rocket League Championship Series – Jeg er ganske sikker på seier

Norske «gReazy» har stor tro på suksess i verdens største Rocket League-turnering.

Les – Jeg er ganske sikker på seier

INTERVJU: Mike Donais om Hearthstone – Hearthstone vil aldri slutte å forandre seg

Vi har snakket med en av hjernene bak Hearthstone for å sette søkelys på spillets mystiske fremtid.

Les – Hearthstone vil aldri slutte å forandre seg

INTERVJU: Verdensmesterskapet i Overwatch – Det er viktig å kunne prestere under press

Seks norske spillere kjemper for plass i VM i Overwatch – vi har snakket med én av dem.

Les – Det er viktig å kunne prestere under press

INTERVJU: Spill i skolen Slik blir e‑sportilbudet ved Garnes videregående skole

– Vi ønsker å skape et godt miljø og gi mestringsfølelse, sier den nye e‑sportlæreren.

Les Slik blir e‑sportilbudet ved Garnes videregående skole

INTERVJU: League of Legends / LCS Europe Nordmann blir Fnatics hovedtrener

Nicholas «NicoThePico» Korsgård fortsetter karrieren i europeisk e-sport.

Les Nordmann blir Fnatics hovedtrener

INTERVJU: Mike Nichols om fremtiden til Xbox – Det er stor grunn til å være optimistisk

Med Xbox One, Xbox One S, Project Scorpio og Play Anywhere går Microsoft en spennende fremtid i møte.

Les – Det er stor grunn til å være optimistisk

INTERVJU: League of Legends - Nicholas «NicoThePico» Korsgård Nordmann inn i trenerstallen til Fnatic

Nicholas Korsgård inntar rollen som assisterende trener i et av Europas beste League of Legends-lag.

Les Nordmann inn i trenerstallen til Fnatic

INTERVJU: Grant Kirkhope – komponisten bak Yooka-Laylee – Jeg ble egentlig aldri spurt, jeg bare antok at jeg var med

Banjo-Kazooie- og Donkey Kong 64-komponisten forteller om prosessen bak Yooka-Laylee.

Les – Jeg ble egentlig aldri spurt, jeg bare antok at jeg var med

INTERVJU: Steve Mayles – Bare stikk og lag noen figurer, sa de

Steve Mayles, mannen som skapte Banjo og Kazooie, forteller om skapelsesprosessen bak Yooka-Laylee.

Les – Bare stikk og lag noen figurer, sa de

INTERVJU: Hideki Kamiya – Vi ville prøve noe nytt og samtidig lage noe som var litt mer tilgjengelig

Scalebound er det største spillet Platinum Games har utviklet til nå.

Les – Vi ville prøve noe nytt og samtidig lage noe som var litt mer tilgjengelig

INTERVJU: Steve Gaynor og Karla Zimonja om Tacoma – Det vanskeligste har vært å lage spillet

Den etterlengtede oppfølgeren til Gone Home har blitt revet ned og bygget opp igjen på nytt.

Les – Det vanskeligste har vært å lage spillet

INTERVJU: Vampyr – Veien til helvete kan enten være rask eller treg

Legen Jonathan Reid slites mellom moral og vampyriske instinkter i Vampyr.

Les – Veien til helvete kan enten være rask eller treg

INTERVJU: Dominic Guay om Watch Dogs 2 – Watch Dogs 2 skal ikke være like alvorlig som forgjengeren

Vi har snakket med seniorprodusent Dominic Guay om hvordan de skaper den sømløse åpne verdenen.

Les – Watch Dogs 2 skal ikke være like alvorlig som forgjengeren

INTERVJU: Hearthstone: Whispers of the Old Gods Hearthstones tredje utvidelse henter inspirasjon fra Magic: The Gathering

– Dersom man vil beholde en morsom og interessant atmosfære, må man innføre visse regler og restriksjoner.

Les Hearthstones tredje utvidelse henter inspirasjon fra Magic: The Gathering

INTERVJU: Ricky Cambier er sjefsdesigner på Uncharted 4: A Thief's End I hvert fjerde Naughty Dog-spill kan du kjøre bil – det gjelder også Uncharted 4

– Dette er ikke et racingspill, selvfølgelig, men trenden er veldig åpenbar for oss.

Les I hvert fjerde Naughty Dog-spill kan du kjøre bil – det gjelder også Uncharted 4

INTERVJU: Housemarque – Barskt, som kampen mellom mennesker og romvesen skal være

Vi møtte Sonys indie-yndling for å snakke om romvesen, åttitallet og Diablo.

Les – Barskt, som kampen mellom mennesker og romvesen skal være

INTERVJU: Dream Theater/Turbo Tape Games Dream Theater prøver seg på spill

Progrock-bandet samarbeider med norske Turbo Tape Games.

Les Dream Theater prøver seg på spill

INTERVJU: Nicholas «NicoThePico» Korsgård - League of Legends Nordmann blir hovedanalytiker for Origen

Nicholas «NicoThePico» Korsgård har flyttet til Berlin for å bo med LCS-laget.

Les Nordmann blir hovedanalytiker for Origen

INTERVJU: Paragon Epic Games tror ikke de kommer for sent til MOBA-festen

Utviklingen av Paragon byr på ukjente utfordringer for Gears of War-skaperne.

Les Epic Games tror ikke de kommer for sent til MOBA-festen

INTERVJU: World of Warcraft: Legion Blizzard ser fortsatt ingen ende på World of Warcraft

Utviklergiganten har ideer til flere utvidelser av nettrollespillet.

Les Blizzard ser fortsatt ingen ende på World of Warcraft

INTERVJU: Overwatch – Overwatch demper forhåpentligvis frykten vår for å gjøre nye ting

Blizzard er spente på mottagelsen av deres vri på skytespillsjangere.

Les – Overwatch demper forhåpentligvis frykten vår for å gjøre nye ting

INTERVJU: Starcraft II: Legacy of the Void – StarCraft-universet avsluttes ikke

Blizzard har mange historier de har lyst til å fortelle.

Les – StarCraft-universet avsluttes ikke

INTERVJU: Hearts of Iron IV / Johan Andersson Andre verdenskrig er i svenskenes hender

Vi har pratet med sjefprodusenten for Hearts of Iron IV.

Les Andre verdenskrig er i svenskenes hender

INTERVJU: Martin Sahlin/Unravel – Spillutvikling skal være verdens morsomte jobb

Martin Sahlin forteller om sin arbeidsfilosofi og utviklingen av Unravel.

Les – Spillutvikling skal være verdens morsomte jobb

INTERVJU: The Flock Når befolkningen utryddes slutter spillet å virke

The Flock leverer iskalde grøss for flere spillere, men det vil ikke vare evig.

Les Når befolkningen utryddes slutter spillet å virke

INTERVJU: Nolan North er stemmen bak Nathan Drake – Bittersøtt å ta farvel med Uncharted

Nolan North ser tilbake på ti år med eventyrspillserien.

Les – Bittersøtt å ta farvel med Uncharted

INTERVJU: League of Legends / LCS Origen-spilleren «Mithy» deler sin oppskrift på suksess

– Spilleren som ligger under må aldri slutte å prøve.

Les Origen-spilleren «Mithy» deler sin oppskrift på suksess

INTERVJU: League of Legends / Telenorligaen Han flyttet til Oslo for å kommentere e-sport

Møt den nye ekspertkommentatoren for League of Legends i Telenorligaen.

Les Han flyttet til Oslo for å kommentere e-sport

INTERVJU: League of Legends Riot vil hjelpe den norske League of Legends-scenen med å vokse

– Fantastisk å høre hva som allerede skjer i Norge, sier e-sportsjefen.

Les Riot vil hjelpe den norske League of Legends-scenen med å vokse

INTERVJU: Call of Duty: Black Ops III – Det er ikke naturlig for oss å gå tilbake i tid

Skaperne av Black Ops III ser mot fremtiden, og det på mer enn en måte.

Les – Det er ikke naturlig for oss å gå tilbake i tid

INTERVJU: Croteam De brukte roboter for å teste spillet sitt

– Maskiner bør ta seg av det kjedelige arbeidet.

Les De brukte roboter for å teste spillet sitt

INTERVJU: World of Tanks – Per Grip «Yzne» Lindén «Yzne» sikret Skandinavias ære i verdensmesterskapet

Norge var dårlig representert under årets verdensmesterskap i World of Tanks.

Les «Yzne» sikret Skandinavias ære i verdensmesterskapet

INTERVJU: Mohamed «Mo» Fadl World of Tanks har aldri fungert bedre som e-sport

Årets verdensmesterskap var preget av høyt tempo og rikelig med action.

Les World of Tanks har aldri fungert bedre som e-sport

INTERVJU: Stikkmenn Flyttet fra Vancouver til Oppdal for å realisere spilldrømmen

– Stikkmenn har vært i hodet mitt siden tenårene.

Les Flyttet fra Vancouver til Oppdal for å realisere spilldrømmen

INTERVJU: Spillet som skapte en hel sjanger Uten spillet til denne mannen hadde vi ikke hatt The Legend of Zelda ekstra

Vi har snakket med Warren Robinett om Adventure.

Les Uten spillet til denne mannen hadde vi ikke hatt The Legend of Zelda

INTERVJU: Telenorligaen / Counter-Strike: Global Offensive Møt de nye topplagene i Counter-Strike-ligaen vår

Badger og GamersLeague skal kjempe på øverste nivå av Telenorligaen til høsten.

Les Møt de nye topplagene i Counter-Strike-ligaen vår

INTERVJU: Telenorligaen / StarCraft II Rykker opp til det gode selskap etter å ha slått forhåndsfavorittene

StarCraft-spillerne «Fubb» og «DogSledder» er klare for øverste divisjon av Telenorligaen.

Les Rykker opp til det gode selskap etter å ha slått forhåndsfavorittene

INTERVJU: Telenorligaen / Hearthstone Innovatøren møter analytikeren i Hearthstone-finalen

«Kjeks» og «Noti» skal kjempe om seieren i Telenorligaen.

Les Innovatøren møter analytikeren i Hearthstone-finalen

INTERVJU: Telenorligaen / StarCraft II – Jeg har ekstra lyst til å vinne over «TargA» nå

Lørdag skal disse StarCraft-spillerne kjempe om seier i Telenorligaen.

Les – Jeg har ekstra lyst til å vinne over «TargA» nå

INTERVJU: Telenorligaen / Hearthstone – Dragene kommer til å bli en viktig del av Hearthstone

Nykommerne i Telenorligaens toppnivå mener kortspillet kan bli annerledes når høstsesongen starter.

Les – Dragene kommer til å bli en viktig del av Hearthstone

INTERVJU: Telenorligaen / League of Legends – Vi vil heve nivået på førstedivisjon til høsten

Jevo og nDurance Gaming er klare for opprykk.

Les – Vi vil heve nivået på førstedivisjon til høsten

INTERVJU: Nolan Bushnell – Norske 12-åringer bør lære seg å selge ting på Ebay

Atari-stifter Nolan Bushnell har klare tanker om hva som skaper en god gründer.

Les – Norske 12-åringer bør lære seg å selge ting på Ebay

INTERVJU: Norges E-sportforbund – Vi er her for å bli kvitt drittslengingen

Norges E-sportforbund ønsker å profesjonalisere konkurransemiljøet.

Les – Vi er her for å bli kvitt drittslengingen

INTERVJU: Fremtiden til norsk e-sport Dette mener de norske klubbene om et e-sportforbund

– Et slikt organ kan bidra til å bygge opp bredden.

Les Dette mener de norske klubbene om et e-sportforbund

INTERVJU: Telenorligaen / StarCraft II – Om vi får en «Northug-avslutning» er det passende

Kampen om sluttspillplass blir svært spennende i StarCraft II-delen av i Telenorligaen.

Les – Om vi får en «Northug-avslutning» er det passende

INTERVJU: Telenorligaen / Hearthstone – Tilfeldighetene i Hearthstone har blitt en del av utfordringen

Telenorliga-kommentator mener norske spillere får unik erfaring ved å konkurrere ukentlig.

Les – Tilfeldighetene i Hearthstone har blitt en del av utfordringen

INTERVJU: Until Dawn De bruker en «fryktmaskin» for å finne ut hvordan man best skremmer deg

Until Dawn skal bli et intenst skrekkspill.

Les De bruker en «fryktmaskin» for å finne ut hvordan man best skremmer deg

INTERVJU: Through The Woods – «Jump scares» er billig. Vi ønsker å holde spilleren redd til enhver tid

Vi har besøkt nordmennene bak grøsserspillet Through The Woods.

Les – «Jump scares» er billig. Vi ønsker å holde spilleren redd til enhver tid

INTERVJU: Rock Pocket Games / Shiftlings – Samarbeidet med Sierra har vært fantastisk for oss

Norske Rock Pocket Games nyter godt av erfaringen til den legendariske utgiveren.

Les – Samarbeidet med Sierra har vært fantastisk for oss

INTERVJU: Overwatch Blizzard: Folk ønsker seg flere lagbaserte skytespill

Men det blir ingen klassisk «deathmatch»-modus i Overwatch.

Les Blizzard: Folk ønsker seg flere lagbaserte skytespill

Fant 346 artikler. Viser 1–50.

Emner

Til toppen