Fysikkbasert kamp i Toribash

Spill som Toribash demonstrerer at det fortsatt er mulig å komme opp med innovative nye konsepter i spillindustrien. I dette svenskutviklede slåssespillet må du nemlig komponere angrepene dine selv, ved å bestemme hvordan de ulike leddene til spillfiguren din skal oppføre seg.

Alternativ tekst mangler
Uke mister hodet

Det er veldig vanskelig å beskrive gameplayet i Toribash på en god måte, men det er egentlig ikke nødvendig. På det offisielle nettstedet finner du nemlig en serie videoer som viser hvordan det fungerer, og hva slags muligheter det robuste kontrollsystemet gir til å lage unike angrep.

Spillet har nylig vært gjennom en gratis betaperiode, og nå er det lansert kommersielt. Den kommersielle versjonen kommer med en rekke små og store forbedringer i forhold til den gamle versjonen, og vi får også en ny spillmodus (sumobryting).

Du kan kjøpe Toribash fra det offisielle nettstedet, og om du betaler før slutten av oktober slipper du unna med 19,95 dollar, som er cirka 130 kroner. Etter det blir prisen 24,95 dollar, altså omtrent 164 kroner. Du kan også laste ned en gratis demo.

Kommentarer (4)

Forsiden akkurat nå

Til toppen