We Love Katamari

We Love Katamari vil følge det samme konseptet som forgjengeren. Det vil si at spillkarakteren går rundt og dytter på en ball med klissete overflate, og når du ruller ballen over ting vil disse henge seg fast. Snøball-effekten betyr at etter hvert som ballen ruller over flere ting blir den større, og etter hvert som ballen blir større vil du kunne ta med deg enda større ting på din ferd gjennom spillområdene.

Disse spillområdene inkluderer et rom fullstappet av kaker og godteri, en racerbane (med kjøretøy), et klasserom og en dyrepark (det er selvfølgelig ikke slik at du bare kan rulle over "døde" ting). Som i forgjengeren kan du finne gaver til spillkarakteren din, og gavene inkluderer en Pinnocchio-nese og en bikini.
Når ble We Love Katamari lansert i Norge?
We Love Katamari ble lansert 2. februar 2006
Sjanger
Gåteløsning
Utvikler
Namco Bandai
Utgiver
Electronic Arts
Aldersmerking
3+

Tilgjengelig på

PlayStation 2
Vi fant ingen priser på We Love Katamari.

Artikler

Skjermbilder