Arkiv

Fant 378 artikler med artikkeltype Intervju [fjern]

Tittel Dato

INTERVJU: Profilintervju med Counter-Strike-seriemester «akEz» – Må også være en leder utenom spillet

Nybakt seriemester Kristian «akEz» Kornbakk forteller om tilfeldigheter som gjorde at han ble en ledertype i sine lag.

INTERVJU: Sea of Thieves – Vi tok planen for spillet, rev den i fillebiter og begynte på nytt

Rare har endret Sea of Thieves drastsisk siden lansering for å gi spillere det de vil ha.

INTERVJU: «Radifaction» og Nordavind sikter mot FACEIT-majoren – Det er veldig greit å ha en person på utsiden av spillet

Nordavind er med videre i kampen om en plass til høstens FACEIT-major i London.

INTERVJU: Treyarch-sjef Dan Bunting om Call of Duty: Black Ops 4 – Enhver forandring i en så populær spillserie vil alltid være vanskelig

Treyarch-sjefen mener tiden var inne for et Call of Duty som satser utelukkende på flerspiller.

INTERVJU: Team Norway og Team Sweden i Hearthstone Global Games – Vi håper så klart å gjøre det bedre enn svenskene

Vi har intervjuet norske Casper «Hunterace» Notto og svenske Elias «Bozzzton» Sibelius før VM i Hearthstone starter.

INTERVJU: Serie om internettkultur og e-sport Lager dokumentar om den norske spillkulturen for 20 år siden

Da Counter-Strike ble lansert hadde norske husstander verdens raskeste hjemmenett.

INTERVJU: Pode Ville lage et spill som både hun og sønnen kunne få like mye ut av

Yngvill Hopen og resten av Henchman & Goon vil tekkes både store og små. Nå har Nintendo lagt sin elsk på Pode.

INTERVJU: Intervju med Demise Tre av spillerne i Demise starter opp nytt lag

– Det er ikke noen grense for hvor langt det laget kan nå, forteller Mikal «enix» Øiestad.

INTERVJU: Intervju med Entelechy – Vi leverer endelig til et likt nivå på LAN

En skuffet, men fornøyd Ole «Saidonz» Christensen møter Gamer.no etter finaletapet mot Demise.

INTERVJU: My Child: Lebensborn – Tyskerbarnas skjebne var grusom

Norsk spillstudio lot seg inspirere av Tamagotchi da de lagde dokumentarspill om tyskerbarna.

INTERVJU: God of War – Kratos med skjegg og øks var en naturlig utvikling

Utviklerne av God of War var innom både Egypt og Roma, men til slutt falt valget på norrøn mytologi.

INTERVJU: Conan Exiles – Mange utviklere går i Early Access-fella

Funcom-sjef tror overlevelsessjangeren kommer til å være interessant en god stund til.

INTERVJU: Entelechy - Counter-Strike: GO Først vant de King of Nordic - så slo de Nordavind

Entelechy har motbevist alle etter motivasjonsknekken de fikk når de ble idømt tap mot Bitfix Gaming i Telenorligaen.

INTERVJU: Tilted Angels leder Telenorligaen i Rocket League – Det er ekstra deilig å kunne motbevise spådommer

Tilted Angels leder Telenorligaen etter en perfekt åpning på Rocket League-sesongen.

INTERVJU: Profilintervju «JolietoG» og «Neto» - Telenorligaen – Vi har selvfølgelig en litt annen forbindelse enn de fleste

Tvillingbrødrene Kristengård mener de har en liten fordel i forhold til andre spillere.

INTERVJU: Fishing: Barents Sea – Det har vært mange våkenetter

Med Fishing: Barents Sea vil Misc Games dele sin kjærlighet til havet med spillere over hele verden.

INTERVJU: Sluttspillet i Telenorligaen - Counter-Strike: GO – Jeg bryr meg ikke spesielt om pengene, mer prestisjen i det å slå Kingpins

Vi intervjuet BX3 og Kingpins etter finalen i Telenorligaens Counter-Strike: GO-finale i helgen.

INTERVJU: Total War: Warhammer II - Man vet liksom at man kommer til å vinne når man eier halve verden

Creative Assembly ønsker å fjerne et av Total Wars største problemer.

INTERVJU: Call of Duty: WWII Alle de saftige detaljene fra et av høstens største spill

Sledgehammer ønsker å redefinere hva det vil si å spille Call of Duty.

INTERVJU: Ny helt i League of Legends En av de mest spennende figurene på lenge

Vi har snakket med den norske toppjungleren Anders «Sharp» Lilleengen om Kayn.

INTERVJU: Marius «gReazy» Ranheim - Rocket League Championship Series – Umulig å være sikker på seier

Norske «gReazy» forventer knallhard konkurranse i helgens Rocket League-verdensmesterskap.

INTERVJU: Seth Shain, sjefssystemutvikler for Prey – Prey belønnar deg for den innsatsen du legg ned i det

Me har tatt ein prat med sjefssystemutviklaren bak sci-fi-thrilleren Prey.

INTERVJU: Riddle vant på The Gathering Riddle gjorde rent bord på The Gathering

Vant både hovedturnering og en oppvisningskamp mot danske Magistra.

INTERVJU: Kristoffer Utama Odland i Na'Vi / League of Legends Karpaltunnelsyndrom førte til trenerstilling i et av Russlands største lag

Norske Kristoffer Utama Odland styrer League of Legends-laget til Na'Vi i den øst-europeiske toppserien.

INTERVJU: The Witcher: Farewell of the White Wolf Modutviklar kjem med epilog til The Witcher-serien

Farewell of the White Wolf skal gi oss slutten me eigentleg ville ha.

INTERVJU: Marius «gReazy» Ranheim - Rocket League Championship Series – Jeg er ganske sikker på seier

Norske «gReazy» har stor tro på suksess i verdens største Rocket League-turnering.

INTERVJU: Mike Donais om Hearthstone – Hearthstone vil aldri slutte å forandre seg

Vi har snakket med en av hjernene bak Hearthstone for å sette søkelys på spillets mystiske fremtid.

INTERVJU: Verdensmesterskapet i Overwatch – Det er viktig å kunne prestere under press

Seks norske spillere kjemper for plass i VM i Overwatch – vi har snakket med én av dem.

INTERVJU: Spill i skolen Slik blir e‑sportilbudet ved Garnes videregående skole

– Vi ønsker å skape et godt miljø og gi mestringsfølelse, sier den nye e‑sportlæreren.

INTERVJU: League of Legends / LCS Europe Nordmann blir Fnatics hovedtrener

Nicholas «NicoThePico» Korsgård fortsetter karrieren i europeisk e-sport.

INTERVJU: Mike Nichols om fremtiden til Xbox – Det er stor grunn til å være optimistisk

Med Xbox One, Xbox One S, Project Scorpio og Play Anywhere går Microsoft en spennende fremtid i møte.

INTERVJU: League of Legends - Nicholas «NicoThePico» Korsgård Nordmann inn i trenerstallen til Fnatic

Nicholas Korsgård inntar rollen som assisterende trener i et av Europas beste League of Legends-lag.

INTERVJU: Grant Kirkhope – komponisten bak Yooka-Laylee – Jeg ble egentlig aldri spurt, jeg bare antok at jeg var med

Banjo-Kazooie- og Donkey Kong 64-komponisten forteller om prosessen bak Yooka-Laylee.

INTERVJU: Steve Mayles – Bare stikk og lag noen figurer, sa de

Steve Mayles, mannen som skapte Banjo og Kazooie, forteller om skapelsesprosessen bak Yooka-Laylee.

INTERVJU: Hideki Kamiya – Vi ville prøve noe nytt og samtidig lage noe som var litt mer tilgjengelig

Scalebound er det største spillet Platinum Games har utviklet til nå.

INTERVJU: Steve Gaynor og Karla Zimonja om Tacoma – Det vanskeligste har vært å lage spillet

Den etterlengtede oppfølgeren til Gone Home har blitt revet ned og bygget opp igjen på nytt.

INTERVJU: Vampyr – Veien til helvete kan enten være rask eller treg

Legen Jonathan Reid slites mellom moral og vampyriske instinkter i Vampyr.

INTERVJU: Dominic Guay om Watch Dogs 2 – Watch Dogs 2 skal ikke være like alvorlig som forgjengeren

Vi har snakket med seniorprodusent Dominic Guay om hvordan de skaper den sømløse åpne verdenen.

INTERVJU: Hearthstone: Whispers of the Old Gods Hearthstones tredje utvidelse henter inspirasjon fra Magic: The Gathering

– Dersom man vil beholde en morsom og interessant atmosfære, må man innføre visse regler og restriksjoner.

INTERVJU: Ricky Cambier er sjefsdesigner på Uncharted 4: A Thief's End I hvert fjerde Naughty Dog-spill kan du kjøre bil – det gjelder også Uncharted 4

– Dette er ikke et racingspill, selvfølgelig, men trenden er veldig åpenbar for oss.

INTERVJU: Housemarque – Barskt, som kampen mellom mennesker og romvesen skal være

Vi møtte Sonys indie-yndling for å snakke om romvesen, åttitallet og Diablo.

INTERVJU: Dream Theater/Turbo Tape Games Dream Theater prøver seg på spill

Progrock-bandet samarbeider med norske Turbo Tape Games.

INTERVJU: Nicholas «NicoThePico» Korsgård - League of Legends Nordmann blir hovedanalytiker for Origen

Nicholas «NicoThePico» Korsgård har flyttet til Berlin for å bo med LCS-laget.

INTERVJU: Paragon Epic Games tror ikke de kommer for sent til MOBA-festen

Utviklingen av Paragon byr på ukjente utfordringer for Gears of War-skaperne.

INTERVJU: World of Warcraft: Legion Blizzard ser fortsatt ingen ende på World of Warcraft

Utviklergiganten har ideer til flere utvidelser av nettrollespillet.

INTERVJU: Overwatch – Overwatch demper forhåpentligvis frykten vår for å gjøre nye ting

Blizzard er spente på mottagelsen av deres vri på skytespillsjangere.

INTERVJU: Starcraft II: Legacy of the Void – StarCraft-universet avsluttes ikke

Blizzard har mange historier de har lyst til å fortelle.

INTERVJU: Hearts of Iron IV / Johan Andersson Andre verdenskrig er i svenskenes hender

Vi har pratet med sjefprodusenten for Hearts of Iron IV.

INTERVJU: Martin Sahlin/Unravel – Spillutvikling skal være verdens morsomte jobb

Martin Sahlin forteller om sin arbeidsfilosofi og utviklingen av Unravel.

INTERVJU: The Flock Når befolkningen utryddes slutter spillet å virke

The Flock leverer iskalde grøss for flere spillere, men det vil ikke vare evig.

Fant 378 artikler. Viser 1–50.

Til toppen