Söldner utsatt til februar 2004

Historien i Söldner Secret Wars handler om at store land som USA og Russland har blitt lei av sin rolle som ?verdenspoliti?. Konsekvensene av deres militære handlinger har rett og slett blitt for store. I kjølevannet har flere og flere land valgt å øke bruken av ukonvensjonell krigføring ved bruk av hemmelige styrker. Militær suksess blir nå gjort av små og høyt spesialiserte tropper av leiesoldater, ikke land.

I Söldner Secret Wars får du muligheten til å ta over kommandoen for en av disse troppene. Som kommandant leder du en lite høyteknologisk hær bestående av soldater, lett pansrede kjøretøy og helikoptre for å innfri en stor variasjon av oppdrag. Simulasjonen av et veldig komplisert politisk system skaper en dynamisk kampanje: hver beslutning har en direkte innflytelse på hvordan spillet utvikler seg.

- Å gå i gang med en krig vil aldri bli det samme etter februar 2004. Söldner har potensialet til å avsette nåværende herskere innen førsteperson-skytespill og endre måten taktiske Internett-spill blir drevet, forteller Michael Bell, administrerende direktør i Encore, et østerisk selskap som er med å utvikler Söldner.

Vi kommer tilbake så snart vi vet mer rundt den spesifikke datoen.

Kommentarer (1)

Forsiden akkurat nå

Til toppen