Arkiv

Fant 7 artikler om emnet E3 2016 [fjern] med artikkeltype Intervju [fjern]

Tittel Dato

INTERVJU: Mike Nichols om fremtiden til Xbox – Det er stor grunn til å være optimistisk

Med Xbox One, Xbox One S, Project Scorpio og Play Anywhere går Microsoft en spennende fremtid i møte.

INTERVJU: Grant Kirkhope – komponisten bak Yooka-Laylee – Jeg ble egentlig aldri spurt, jeg bare antok at jeg var med

Banjo-Kazooie- og Donkey Kong 64-komponisten forteller om prosessen bak Yooka-Laylee.

INTERVJU: Steve Mayles – Bare stikk og lag noen figurer, sa de

Steve Mayles, mannen som skapte Banjo og Kazooie, forteller om skapelsesprosessen bak Yooka-Laylee.

INTERVJU: Hideki Kamiya – Vi ville prøve noe nytt og samtidig lage noe som var litt mer tilgjengelig

Scalebound er det største spillet Platinum Games har utviklet til nå.

INTERVJU: Steve Gaynor og Karla Zimonja om Tacoma – Det vanskeligste har vært å lage spillet

Den etterlengtede oppfølgeren til Gone Home har blitt revet ned og bygget opp igjen på nytt.

INTERVJU: Vampyr – Veien til helvete kan enten være rask eller treg

Legen Jonathan Reid slites mellom moral og vampyriske instinkter i Vampyr.

INTERVJU: Dominic Guay om Watch Dogs 2 – Watch Dogs 2 skal ikke være like alvorlig som forgjengeren

Vi har snakket med seniorprodusent Dominic Guay om hvordan de skaper den sømløse åpne verdenen.

Fant 7 artikler. Viser 1–8.

Til toppen