We Love Katamari (PS2)

We Love Katamari vil følge det samme konseptet som forgjengeren. Det vil si at spillkarakteren går rundt og dytter på en ball med klissete overflate, og når du ruller ballen over ting vil disse henge seg fast. Snøball-effekten betyr at etter hvert som ballen ruller over flere ting blir den større, og etter hvert som ballen blir større vil du kunne ta med deg enda større ting på din ferd gjennom spillområdene.

Disse spillområdene inkluderer et rom fullstappet av kaker og godteri, en racerbane (med kjøretøy), et klasserom og en dyrepark (det er selvfølgelig ikke slik at du bare kan rulle over "døde" ting). Som i forgjengeren kan du finne gaver til spillkarakteren din, og gavene inkluderer en Pinnocchio-nese og en bikini.

  • Plattform: PlayStation 2
  • Slippdato: 2. februar 2006
  • Sjanger: Gåteløsning
  • Aldersmerking: 3+
  • Utvikler: Namco Bandai
  • Utgiver: Electronic Arts

Artikler om We Love Katamari

Namco elsker Katamari

Det japanske kultspillet Katamari Damacy får en etterfølger - Namco har akkurat kunngjort We Love Katamari, et ballrullende eventyr til PS2.

Bilder fra spillet

Til toppen