GlobalConnect søker deg som er god på kundeservice og har god teknisk forståelse. Stillingen passer godt for deg som er student. I denne stillingen vil du jobbe fulltid i sommer. Du vil bli en del av et dyktig faglig miljø og få alle verktøy du trenger for å lykkes i stillingen. Vi holder til i nye lokaler i kjernen av Kristiansand, har mange sosiale aktiviteter og et bra arbeidsmiljø!
Dine overordnede ansvarsområder vil være å ta imot tekniske henvendelser, gi utmerkede kundeopplevelser på telefon, chat og e-post, samt sikre god oppfølging av kundene i ettertid. Videre vil du:
Håndtere fakturahenvendelser
Registrering i bedriftens ulike system
Andre forefallende oppgaver
Den rette kandidaten motiveres av å yte god service og bidra til kundeopplevelser av høy kvalitet. Videre tror vi du har:
Et ønske om å gjøre ditt beste, er strukturert og positiv
Lyst til å jobbe for å nå interne mål i felleskap
Høy læreevne og har interesse for teknologi
Vi tilbyr god onboarding, som gjøres gjennom grundig opplæring og oppfølging underveis. Stillingen vil ha oppstart i slutten av mars og opplæringsperiode i april. Arbeidsdager fra og med juni til august vil være mandag-fredag med variert arbeidstid i tidsrommet 08.00-21.00. Det er også gode muligheter for stilling videre i selskapet enten deltid eller fulltid. Videre tilbyr vi:
Konkurransedyktig fastlønn
Varierte oppgaver og utviklingsmuligheter internt
Å jobbe med en anerkjent merkevare
Synes du stillingen virker interessant, og ønsker å vite mer om denne muligheten? Registrer deg som søker via annonsen eller ta kontakt med oppgitt rådgiver i Qualified Professionals. På grunn av GDPR kan vi ikke motta CV/søknad på mail.