Som servicerådgiver skal du være vårt ansikt utad og sikre at våre kunder får den beste behandlingen som kan tilbys. Om du er positiv, løsningsorientert og uredd, så vil vi gjerne høre fra deg!
Om stillingen
I denne stillingen vil du få en varierende og spennende jobb, og utvikle din karriere i en organisasjon som er stadig i vekst. Vi setter fokuset på å skape de beste kunderelasjonene og ser dermed etter en nettverksbygger som er sulten og engasjert, som forstår verdien av å sette kunden først.
Dine viktigste arbeidsoppgaver vil være:
Sørge for effektiv drift av verkstedet
Håndtering av privat- og bedriftskunder til verksted og delelager, primært i butikk, men også via telefon og epost.
Inn- og utlevering av biler til verksted - med tilhørende oppfølging.
Klargjøre ordre; sørge for at kundens ønsker og forventninger videreformidles inn til verkstedet på mest mulig korrekt måte.
Sørge for god kundedialog og -tilfredshet igjennom hele prosessen.
Holde deg oppdaterte på produkt og teknikk.
Være vårt ansikt utad.
Hva skal til for å lykkes hos oss?
Vi anser det som en fordel om du har erfaring fra verksted/delelager innen kjøretøy, men dette er ingen krav. Likevel ønsker vi at du har noe grunnleggende kunnskap om bil. Det er også supert om du har erfaring fra butikk eller andre serviceyrker hvor du har hatt kundekontakt ansikt til ansikt. Ettersom du vil møte mange forskjellige kunder så vil det være nødvendig at du mestrer både norsk og engelsk, samt at du evner å tilpasse deg ulike mennesketyper.
Utover dine evner og erfaring ser vi etter deg som er positiv og kundeorientert, løsningsorientert og effektiv, samt deg med god arbeidsmoral og yrkesstolthet. Det oppleves også positivt om du takler å ha flere baller i luften samtidig, og møter utfordringer med et smil.
Hva vi kan tilby deg
Godt arbeidsmiljø og sosiale tilbud
Gode forsikringsordninger
Konkurransedyktige betingelser
En stabil, men fleksibel arbeidshverdag med stor grad av selvstendighet
Arbeid i et anerkjent firma som er stadig i vekst med solide eiere