– Dette er latterleg

Peter Molyneux er ikkje fan av det nye Dungeon Keeper-spelet.

Nyleg lanserte EA eit nytt spel i Dungeon Keeper-serien. Som med dei klassiske strategispela frå 90-talet skal du her òg byggje underjordiske grottesystem i vondskapens teneste. Den store forskjellen er at dette mobilspelet er gratis å laste ned, men nyttar «freemium»-modellen der du må bruke pengar for å låse opp enkelte element, eller for å få ting til å gå raskare.

Slik ser nye Dungeon Keeper ut.

Dette valet har utviklarane hos EA Mythic fått sterke reaksjonar på. Mykje innhald tar svært lang tid å få tilgang på om du ikkje pungar ut, og spelet har blitt skulda for å låse det meste av innhaldet bak ein betalingsmur.

Kristisk Dungeon Keeper-skapar

War for the Overworld lovar å tilby grottegraving av den gamle sorten.

Tidlegare Fable-sjef Peter Molyneux, var i si tid ein av hovuddesignerane bak Dungeon Keeper. Han har prøvd det nye spelet, men har i følgje BBC lite godt å seie om det:

«Eg snudde meg og sa: Kva? Dette er latterleg. Eg vil berre lage ei grotte, ikkje stille alarmklokka inn til å ringe om seks dagar når ei brikke har blitt gravd ut.»

Molyneux meiner vidare at utviklarane ikkje har fått til balansen mellom å gjere det kjent for fans, og lettfatteleg nok for mobilpublikummet.

Om det nye Dungeon Keeper-spelet ikkje var heilt det du hadde håpa på er det likevel håp i horisonten. På tampen av 2012 lanserte ein gjeng Dungeon Keeper-fans ein Kickstarter-kampanje for spelet War for the Overworld. I denne andelege oppfølgjaren skal du som i Dungeon Keeper byggje komplekse grottesystem fulle av beist og vonde skapningar. Teamet har til og med fått skodespelaren som hadde forteljarstemma i dei originale spela til å gjenta rolla si.

Peter Molyneux er på si side oppteken med sitt gudespel Godus. Både War for the Overworld og Godus er tilgjengelege på Steam Early Access.

Ledige stillinger

Siste fra forsiden