Final Fantasy VII Rebirth

Square lover å fikse grafikkfeil i Final Fantasy VII Rebirth

Spillets Performance-modus fungerer ikke som den skal.

Square Enix

TLDR

  • Flere spillere som har prøvd demoen for Final Fantasy VII Rebirth oppdaget en visuell feil knyttet til bruk av spillets Performance-modus.
  • Utvikleren lover å rette opp i feilen både i demoen og i det endelige spillet, med en planlagt oppdatering tilgjengelig 21. februar.
  • Hvorvidt denne oppdateringen også inkluderer nytt innhold for demoen, eller om dette kommer ved en senere anledning, er foreløpig uklart.
Oppsummeringen er laget av en AI-tjeneste fra OpenAi. Innholdet er kvalitetssikret av Gamer.nos journalister.

Square Enix rullet forrige uke ut en demo for Final Fantasy VII Rebirth. Smakebiten på spillet har fått mye oppmerksomhet, både positiv og negativ, blant annet på grunn av en grafikkfeil som flere spillere har oppdaget.

Nå lover utvikleren å fikse opp både demoen og den endelige utgaven av spillet.

Fiks på vei

Problemet er knyttet til spillets såkalte Performance-modus. Denne leverer 60 bilder i sekundet i bytte mot redusert visuell kvalitet, men spillets utseende har fått seg en større trøkk enn planlagt.

Artikkelen fortsetter nedenfor.

Via X (tidligere Twitter) skriver Square at løsningen på problemet vil implementeres 21. februar.

– Oppdateringen til Final Fantasy VII Rebirth-demoen som er planlagt for 21. februar vil introdusere forbedringer til den visuelle kvaliteten når man velger Performance-modus fra grafikkinnstillingene. De samme forbedringene vil også legges til i fullversjonen.

Hvorvidt dette er den samme oppdateringen som utvider demoen er foreløpig uklart. Square meldte forrige uke at et nytt oppdrag – der spillere får utforske Junon-området – vil legges til demoen en gang før lansering, men en nøyaktig dato ble ikke bekreftet.

Final Fantasy VII Rebirth lanseres 29. februar for PlayStation 5.

LES OGSÅ: Se 20 minutter fra Final Fantasy VII Rebirth »

Siste fra forsiden