Spørsmål til Metal Gear Solid 3-intervju

Vi i Gamer.no har fått ordnet et intervju med utviklerne av Donkey Konga og Metal Gear Solid 3: Snake Eater. I den anledning lurte vi på om noen av dere har spørsmål dere lurer på om spillene.

Vi ønsker at dere lesere skal kunne bidra mer aktivt i intervjuene våre med utviklere, det er jo tross alt for dere vi lager dem. Vi vil at dere skal få svar på tingene lurer på når dere leser et intervju her på Gamer.no.

Det tredje eventyret til Solid Snake ventes i løpet av 2004, og denne gangen må vår helt kjempe med naturens elementer såvel som fienden. Konamis Hideo Kojima jobber nok en gang sammen med Harry Gregson-Williams, Yoshi Shinkawa og Motosada Mori. Spillet foregår i jungelen, en eller annen gang på 60-tallet. Snake må spise det han finner for å overleve, og dette inkluderer slanger. Jungelen må benyttes best mulig. Snake kan klatre opp i trærne, og henge i en arm mens han skyter på fienden med lyddemper på pistolen. Overlevelsesevne blir like viktig her som taktikk og sniking.

Donkey Konga er et trommespillet under utvikling for GameCube av Namco. Med spesialutviklede bongo-kontrollere, blir Donkey Konga åpenbart en helt annen Donkey Kong-opplevelse enn tidligere. Dette er for øyeblikket alt vi vet, men vi håper at dette intervjuet kan gi oss litt mer informasjon om denne spennende tittelen, som allerede er lansert i Japan.

Har dere noen spørsmål om disse spillene kan dere sende en mail til edvard@gamer.no. Alle spørsmål mottas med takk, men vær forberedt på at vi kanskje ikke vil bruke alle spørsmålene.

Siste fra forsiden