Her er alt fra GDC 2011 Årets første spillmesse dekkes tungt av Gamer.no. Tor-Steinar Nastad Tangedal Publisert 4. mar 2011 kl. 07:54 0 Del
– Hva vil det si å være en «assassin»? Vi har snakket med utviklerne bak Assassin's Creed Mirage om nostalgi, hva de har lært av Star Wars og hvorvidt Odyssey og Valhalla var for store.
Så flaut har ikke Call of Duty vært før Modern Warfare III burde vært seriens klimaks, men ender heller opp som en skamplett.
En halvhjertet hyllest De fire første Sonic-spillene byr på mye glede og tonnevis av frustrasjon, også i dette splitter nye formatet.
Vikinger, strømførende elger og spennende overnaturlige evner Teslagrad 2 er et lettspilt og stemningsrikt «Metroidvania».
Strategi og kreativitet i skjønn forening, men ikke uten problemer Minecraft Legends er som StarCrafts fargerike og klossete søskenbarn.
Hvorfor er spill lette eller vanskelige, og hva betyr det? At et spill er lett eller vanskelig kan bety mye forskjellig.