Ghost of Tsushima

Ghost of Tsuhsima-oppdatering byr på enda vanskeligere kamper

Alternativt kan spillere prøve seg på en mildere vanskelighetsgrad.

Sony

Sucker Punch rullet mandag ut en liten oppdatering for Ghost of Tsushima, med nye tilpasningsmuligheter for spillets kamper og vanskelighetsgrad.

LES OGSÅ: Ghost of Tsushima solgte 2,4 millioner eksemplarer på tre dager »

Med vanskeligere kamper kan sniking potensielt bli mer nyttig.
Andreas Klebo-Espe/Gamer.no

Spillere som ønsker seg en enda større utfordring kan nå prøve seg på vanskelighetsgraden «Lethal». Som utvikleren forklarer vil fiender her være mer aggressive, mens angrepene deres gjør langt mer skade.

I tillegg blir Lethal-Jin oppdaget raskere og det er enda vanskeligere å time pareringer og unnadukkinger riktig. Til gjengjeld blir protagonistens eget sverd også mer effektivt, så fiendene ikke trenger like mange hugg før de segner om.

Eller mindre stress

For de som foretrekker mindre stress har Sucker Punch også slengt på en «Lower Intensity»-modus.

Her kan man blokkere nesten samtlige angrep ved å bare holde «L1»-knappen nede og fiender slutter å angripe i en kort periode dersom du tar skade. Ved sniking tar det mye lenger tid før man blir oppdaget.

Ellers på tilgjengelighetsfronten har utvikleren introdusert nye justeringsmuligheter for tekst i spillet. For eksempel kan man få større undertekst eller annerledes farger. Til slutt melder teamet om fiksing av diverse småfeil, men akkurat hvilke det er snakk om kommer ikke frem.

Vi likte Ghost of Tsushima svært godt.
Les vår anmeldelse av samuraispillet »

Siste fra forsiden