Ny strategiopplevelse? Utviklerdagbok Sjekk ut hvordan utviklerne bak Command & Conquer 4: Tiberian Twilight tenker. Mikael Harstad Groven Publisert 18. feb 2010 kl. 10:57 0 Del
Den onde sirkelen kan brytes – det er The Last of Us' dramatiske ironi Det fortellingen har å si om kjærlighet, mening og folks evne til å forandre seg, gjør den tragiske slutten uunngåelig.
Flerspilleren er absolutt det beste ved Modern Warfare 2 Kvalitetsforskjellen på en- og flerspilleren øker i Call of Dutys siste innslag.
Fargerikt kaos med en skuffende mangel på variasjon Romspillet Everspace 2 er lekkert, men blir litt for kjedelig i lengden.
Mektigere enn vi noensinne kunne forutsett God of War Ragnarök overrasker og imponerer fra start til slutt.
Et postkort sendt i 300 kilometer i timen The Crew Motorfest lar deg utforske et nydelig Hawaii, men har mistet litt av det som gjorde serien så unik.
Desse spela gler vi oss til i juni Nokre skikkeleg store og etterlengta spel ventar på oss denne månaden.
Et godt åpen verden-eventyr som kunne turt å satse litt mer Star Wars: Outlaws er et forfriskende avbrekk fra seriens sedvanlige oppheng i lasersverd og mas om «the force».
En mangelfull, men sjarmerende reise til Middle-Earth The Lord of the Rings: Return to Moria har noe å by på for entusiaster, men er ikke blant de beste spillene i sin sjanger.