SSX utsettes en anelse

EA sier at de trenger et par uker ekstra for å få ferdig snøbrettspillet.

Den 14. februar neste år var det egentlig duket for en tur opp i løypene med snøbrettspillet SSX, men spillet trenger en siste lille finpuss før det er klart, melder utgiver EA ifølge CVG.

Wooaaaah, maaaan.
Wooaaaah, maaaan.

Det betyr at vi ikke får stroppe på oss måneskoene og hive skrotten utfor Mount Fuji eller noen av de andre gigantiske toppene i spillet før 2. mars 2012. Da kommer det til Windows, PlayStation 3 og Xbox 360.

Vingedrakter og ishakketriks

SSX er en slags omstart av den superkjappe snowboard-serien til PlayStation med samme navn, og skal prøve å finne en hårfin balanse mellom triksing, kjøring i høy hastighet og det å simpelthen overleve i de livsfarlige, umerkede løypene.

Spillet har også som mål å tilby de digitale kjørerne noen hendige verktøy til å navigere de gigantiske fjellene, som angivelig er lagd etter ekte GPS-informasjon. For kjapp transport fra punkt til punkt skal være mulig å fly en liten tur med vingedrakt. Ønsker du å utføre unike veggtriks så trenger du en ishakke.

Vår digitale Terje Håkonsen, Øystein Furevik, fikk en smakebit av SSX midt på sommeren i fjor. Det gjorde ham ingenting, for det så spennende og en halv ut.

Les også: Tilbakeblikk: SSX
Les også: SSX blir ultrahektisk

Kommentarer (3)

Forsiden akkurat nå

Til toppen